Surfski og Havkajak begynderkursus

På vores begynderhold lærer vores kompetente instruktører dig i trygge omgivelser at færdes sikkert på vandet. Når du efter endt kursus bliver frigivet kan du til enhver tid benytte klubbens kajakker, pagajer, svømmeveste og våddragter. Du får din egen nøgle til vores fine nye klubhus så du kan komme og gå som det passer dig. Nyd en morgentur på vandet i solopgangen, mens marsvin leger i vandet og nyd den fantastiske udsigt af Helsingør og Kronborg fra vandsiden.

Du kan vælge at ro alene, når det passer i din kalender, eller arrangere ture med dine klubkammerater. Vi er både mænd og kvinder i alderen 18 til 60+. Krogen er en aktiv klub, der i sommersæsonen har flere ugentlige træningsdage og aftener på vandet. Medlemmerne arrangerer flere årlige ture både rundt i Danmark og internationalt. Hvert år afholdes klubmesterskaber og det årligt tilbagevendende kajakløb Kronborgløbet.

I vintersæsonen ror mange stadig, men vi mødes også til ugentlig styrketræning i vores nye træningslokale, hvor vi slutter aftenen af med yoga. Selvom vi tager træningen seriøst, har vi det altid sjovt. Vi slutter sommer som vinter, ofte træningen med hyggelig snak over kaffe og kage. Det gør vi på førstesalen med smuk udsigt over sundet og havnen.

Pris og vilkår og tilmelding

Prisen er kr. 2650,-

Med i prisen er kurset, IPP-bevis fra Dansk Kano- og Kajakforbund (DKF) og medlemskab af Kajakklubben Krogen i indeværende år.
Ved nøgleudlevering efter endt kursus skal der betales et depositum på kr. 300,-.

Du kan læse mere om kurserne nedenfor og tilmelde dig kurserne ved at udfylde tilmeldingsformularen.

Er der flere tilmeldte end holdets størrelse (max. 12 kursister) ved din valgte kajaktype, vil du blive tilbudt kursus i den anden type. Det er også muligt at komme på venteliste.

Uanset hvilken kajaktype, du uddannes i, vil du efterfølgende kunne lære at ro i den anden type.

Er du i tvivl om noget, så kontakt os

Begynderkursus Havkajak

Kunne du tænke dig at kombinere naturoplevelser og træning med sjov og måske på sigt ballade med grønlænderrul? Så er havkajak måske lige noget for dig.