Indmeldelse

Information om hvordan du bliver medlem af kajakklubben

Hvis du allerede har IPP2-bevis og ønsker at blive medlem af klubben kan du indmelde dig med det samme.

Kontingentsatser 2024

MedlemsstatusBeskrivelseAldersgruppeKontingent
AktivVoksne, aktive medlemmer med selvstændig adgang til klubbens lokaler og materiel.

Har ret til privat kajakplads, såfremt der er ledige pladser.
18 og derover1500
FamilieSom “Aktiv”, og dækker tillige hjemmeboende børn under under 25 år. Børn har ikke selvstændig adgang til klubben, og skal således følges med den voksne.18 og derover1600
GæstemedlemSom “Aktiv”, hvis man samtidig er fuldt medlem af en anden klub under DKF.

Har ikke ret til privat kajakplads, men ledige pladser kan lånes.
18 og derover600
Støttemedlem

Støttemedlem, som ønsker at støtte Kajakklubben Krogen, og samtidig holde sig orienteret om klubben.

Har ikke selvstændig adgang/nøgle til klubben uden følge med andre og kan ikke benytte klubbens materiel.
18 og derover100
StuderendeSom “Aktiv”, men er under uddannelse (lærling/studerende). Klubben kan kræve bevis for dette.18 og derover750
UngdomsholdDeltager i Ungdomshold, såfremt dette tilbydes af Kajakklubben Krogen.12 til 17900

Indbetaling forud på klubbens konto senest 31. januar.
Konto: 2255 – 0565 888 676
Mobile Pay nr.: 46052

HUSK: anfør navn og medlemsnummer for alle, du betaler for !
Alternativt skriv en mail med yderligere informationer.

Udover kontingentet skal der betales et depositum på kr. 300,- for nøgle til klubben.
Se nærmere under vedtægter.

Hvis du:
– ønsker at udmelde dig (overvej i stedet at blive støttemedlem for 100 kr., så bliver du fortsat orienteret via mails, og kan melde dig ind igen, hvis du ønsker det)
– har problemer med at betale (til tiden)
…så skriv til formand(#at)kajakklubben-krogen.dk.

Vi glæder os til at byde dig velkommen, og garanterer dig sjove og udfordrende oplevelser i bølgerne med erfarne instruktører.