Klubtrøjer med nyt logo

Kajakklubben Krogen har indkøbt et antal klubtrøjer med klubbens nye logo. Trøjerne er indkøbt i følgende størrelser: Herre: L & XL Damer: M, L & XL

Kære alle medlemmer af Kajakklubben Krogen

Nu har vi indkøbt 50 klubtrøjer med det nye logo som I kan købe.

Trøjerne er langærmede og meget anvendelige Craft i kunststof med rib.
Vi har indkøbt følgende størrelser: Herre L & XL Damer M, L & XL.

Trøjerne er i 5 forskellig kasser og står i klubstuen ved musikanlægget. På hver kasse er en label der beskriver hvilken model og størrelse der er i kassen. Den øverste er en ”prøve trøje” – prøv den og vælg den rigtige til dig.

Læg en bestillingsseddel i poskassen – eller kontakt Anders Jensen, hvis du mangler en størrelse.

Modellen er tætsidende og små i størelserne. Prisen er kr. 340,- pr. stk. Når du har fundet den rigtige trøje indbetaler du beløbet på Kajakklubben Krogens Mobile Pay 46052, skriv ”Klubtrøje og dit medlemsnummer” i tekstfeltet.
God fornøjelse.

Mange hilsner